
من در این تاپیک قصد دارم چگونه خواندن نماز ام البنین رو آموزش بدم.در ابتدا دو رکعت نماز مانند نماز صبح برای توسل به ام البنین بخونید.بعد از سلام یک حمد و پانزده توحید بخونید و هدیه کنید به ام البنین.یک حمد و پانزده توحید دیگه هم بخونید و هدیه کنید به حضرت ابوالفضل و بعد از آن دوازده صلوات هدیه کنید به حضرت مهدی و بعد صد و چهل و شش صلوات بفرستین و هدیه کنید به ام البنین.ایشالله حاجت هاتونو از خدا و ام البنین بگیریدمن رو تو دعاهاتون فراموش نکنیدالتماس دعانظر یادتون نره حوضچه...
ما را در سایت حوضچه دنبال میکنید
برچسب: نماز,البنین,چگونه,خوانده,شود؟, نویسنده: بازدید: 64219 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:52